Ayers Rock - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu Ayers Rock - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu

Ayers Rock

Door: Fam Teunissen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

28 Juli 2014 | Australië, Adelaide

27 juli rijden naar Ayers Rock, Dat was zo'n 830 km rijden, we zijn gelijk doorgereden naar Ayers Rock om daar de zonsondergang te zien. dat was heel mooi om te zien, want je zag de rots langzamerhand van oranje donkerder worden. We hadden een kamer in de Outback Pioneer Lodge. Klinkt heel duur, maar het was een simpele kamer waar nog 2 stapelbedden in pasten. We moesten nog even boodschappen doen en konden met een pendelbusje naar een centrum met een supermarkt en wat eettentjes. Even boodschappen gedaan, maar toen hadden we geen zin meer om te koken en hebben daar noedels gehaald. Wel waren we doodop van het rijden, dus redelijk bijtijds slapen, want de volgende ochtend hadden we nog een lange rit voor de boeg.

• 28 Juli 2014 - 16:56

Martina Dongelmans:

Kijk dat zijn nog eens liefhebber, zeg. 830km rijden om de zonondergang te zien ;')) Lijkt me prachtig om te zien. Zijn jullie al gewend aan t links rijden? Wat een afstanden, zoveel rijden jullie in Nederland nog niet per jaar, toch?

• 29 Juli 2014 - 07:20

Cobie Den Haan:

Hoi lieve Fam...
    Wat gaaf en fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie.
    wat een ervaring zal het zijn zo'n reis naar Australie is op zich
    al een avontuur
    Via Evelien heb ik deze link gekregen, we zijn er blij mee.
    Geniet fijn van alle indrukken en we kijken uit naar het
    volgende verslag...
    Heel veel liefs, Gerrit en Cobie