Gladstone australie - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu Gladstone australie - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu

Gladstone australie

Door: Fam.Teunissen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

07 Augustus 2014 | Australië, Hervey Bay

We zijn 2 dagen in Airlie Beach gebleven. 1 dag om uit te rusten en de andere dag hebben we in Airlie Beach rondgelopen en wat winkels bezocht. In de avond zijn we bij het strand gaan bbqen. Je hebt bij het strand platen en soms moet je er geld indoen , maar hier hoefde je alleen maar op een knop te drukken. We hadden vlees meegenomen en sla enz. We hadden als bord een blaadje van een schrijfblok, maar inmiddels hadden we wel eigen bestek gekocht voor onderweg. In sommige hostels heb je helemaal geen bestek, soms kan je het huren en soms is het er wel. In het Hostel waar wij sliepen kon je gratis kamperen langs de stroken, dus het was heel druk met mensen en dus ook in de keuken. Vandaar het eigen bestek maar. Borden zijn een beetje moeilijk mee te nemen, dus dit was een goede oplossing. Het smaakte erg lekker. Na deze twee dagen zijn we naar Gladstone gereden ( meer als tussenstop). Dit was een heel gezellig hostel. Je had er 10 kamers en de sfeer was gezellig. Vandaag zijn we aangekomen in Hervey Bay. Morgen gaan we een tour maken naar Fraser Island.

• 07 Augustus 2014 - 12:48

Martina:

Hoi luitjes,

Ja, ja zo wordt je wel creatief met servies.

Bloggen is internetten, neem ik aan, apart zelfs op t strand aansluiting.

Op de kaart ziet t gebied er heuvel/bergachtig uit. Mooie route om auto te rijden, zeker?

Rare gewaarwording trouwens.
    Jullie bericht kwam binnen met de melding 7 augustus 2014 Hervey Bay 20.14uur.
    Ik zit jullie nu rond een 13.00uur 7/8 te mailen terwijl t bij jullie ws al donker is.

Heb t goed en veel plezier.
    GLK Martina

• 07 Augustus 2014 - 20:49

Marian:

Nee Loes bedoelt bbqen, maar ja hoe schrijf je dat voluit, barbequën denk ik. Leuk Loes. Jullie maken er wat van.