Durras North - Reisverslag uit Canberra, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu Durras North - Reisverslag uit Canberra, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu

Durras North

Door: Fam.Teunissen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

23 Augustus 2014 | Australië, Canberra

Na Canberra zijn we eerst naar Jarvis Bay geweest. Dit ligt onder Sydney, maar dan weer aan de kust. Nu zitten we twee dagen in Durras North. We zitten hier vlakbij de zee wat schitterende uitzichten biedt. We hebben heel veel kangoeroes in onze tuin hier. We hebben een huisje en kijken iedere keer op een tuin waar kangoeroes lekker aan het eten zijn of slapen uiteraard. Hier in het dorpje vindt je veel kangoeroes. Ook op het strand vind je ze. dat is een heel leuk gezicht en we hebben ook al veel foto's gemaakt. We hebben vogelvoer van de verhuurder meegekregen en we kunnen op onze veranda papegaaien en andere vogels eten geven. Die zijn redelijk tam, want als je voer in je hand hebt, komen ze op je hand zitten. Vandaag hebben we een lange wandeling gemaakt over het strand, rotsen en door het regenwoud heen. de eerste route lukte niet, omdat het meer overstroomt was vanwege de regen, die vannacht is gevallen. Vandaag is het weer een zonnig dag. Soms wel koud door het windje, maar over het algemeen lekker. Morgen gaan we weer
Verder naar Lakes Entrance waar we 1 nacht blijven en vandaar gaan we naar Melbourne.