Lakes entrance en melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu Lakes entrance en melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu

Lakes entrance en melbourne

Door: Fam.teunissen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

26 Augustus 2014 | Australië, Melbourne

Aangekomen bij Lakes Entrance zijn we eerst naar de meren gaan kijken. Het was inmddels al wat later op de avond en het was best donker, dus we hadden een zaklamp meegenomen.
De volgende dag zijn we eerst lekker gaan ontbijten en hebben in de ochtend een stuk door het gebied heengelopen. daarna gingen we op weg naar Melbourne. dat was ongeveer 327 km rijden. Onderweg hadden we ook mooie uitzichten. toen we dichter bij Melbourne kwamen begon het al aardig druk te worden op de weg. We zaten achter een vrachtwagen en zagen daardoor niet de ijzeren plaat, die van een andere vrachtwagen af was gevallen. We hadden dus twee lekke banden en moesten snel aan de kant van de weg. Er waren nog vier auto's met lekke banden en allemaal moesten we wachten tot onze auto kon worden weggesleept. We waren de laatste, die weg werden gesleept, maar konden zelf niet mee. De man van de takelwagen had een taxi voor ons gebeld, zodat we wel naar ons hostel konden. Al met al hebben we 3,5 uur op de snelweg op een takelwagen zitten wachten, dus dat was niet zo'n pretje. Aangekomen bij het hostel maar wat boodschappen gehaald om wat te eten.
Vandaag zijn we eerst naar verhuurbedrijf gegaan om een andere auto te regelen en zijn daarna de stad ingegaan om de stad te zien. We zijn de hele dag op pad geweest en hebben veel gelopen. Vanavond ook de stad nog met verlichting gezien en dat is wel een mooi gezicht.

• 26 Augustus 2014 - 15:43

Martina:

Hoi luitjes,

Oei, 3,5 uur zitten wachten.... kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt. Maar gelukkig is het verder wel goed afgelopen. Nou gauw vergeten en verder genieten, hé.

GLK Martina

• 27 Augustus 2014 - 11:22

Marian Pil:

Wauw, dat had veel slechter af kunnen lopen met zo'n ijzeren plaat. Jullie hebben geluk gehad dat het geen grote botsing is geworden. Lucky you! Je maakt wat mee op zo'n reis. Ik kijk naar Masterchef Australië dus zie af en toe wat landschap voorbij komen waar jullie ook in zitten. Groetjes.

• 27 Augustus 2014 - 23:19

Marian Pil:

Overigens moet je wel doorgeven hoelaat jullie aankomen dinsdag, want onze dochter komt die dag ook aan op Schiphol uit Engeland. Dus de tijd of het vluchtnummer en de vliegmaatschappij zijn wel belangrijk, daarmee kunnen we ook eventuele vertragingen in de gaten houden. Het is nog een kleine week, maar toch. Wij moeten het even uitkienen. Groetjes en nog veel plezier.