Mount Gambier - Reisverslag uit Mount Gambier, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu Mount Gambier - Reisverslag uit Mount Gambier, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu

Mount Gambier

Door: Fam.Teunissen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

28 Augustus 2014 | Australië, Mount Gambier

Gisteren zijn we vanuit Melbourne via de Great Ocean Road naar Mount Gambier. Dit is een plaats tussen Melbourne en Adelaide in. De Great Ocean Road is een hele mooie route met veel mooie rotsen in de zee. We hebben vannacht in een gevangenis geslapen, want daar is het hostel in gevestigd. Het is niet zo'n grote gevangenis en we slapen er in een vierpersoonskamer. Gisteravond zijn we. Door het stadje heen gaan lopen en later nog met een auto naar een park gegaan. We hebben daar possums gevoerd, want die leven in de avond en nacht. Was wel heel apart. Morgen gaan we door naar Adelaide waar we een aantal dagen blijven.

• 28 Augustus 2014 - 10:43

Herman En Joyce:

Volgens mij komen jullie niet meer terug! Geniet er nog maar lekker van, het is zo weer voorbij! Liefs van ons

• 28 Augustus 2014 - 14:59

Martina:

Hoi luitjes,

Jullie gedragen je daar wel hé! Overnachten in de gevangenis ;-), Kregen jullie ook handboeien mee?

Possums..... nooit van gehoord. Leuke beesten? Foto op google was niet zo aantrekkelijk.

Veel plezier in Adelaide en tijdens de tocht daarheen! Jullie hebben wel heel wat km gereden hé.
    Dadelijk moeten jullie weer wennen aan rechts rijden hier !!!

GLK Martina