Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu

Adelaide

Door: Fam.teunissen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

30 Augustus 2014 | Australië, Adelaide

We zitten nu in een mooi hostel in Adelaide. Gisteren hebben we afgesproken met Doris, een nicht van Loes die in Adelaide woont. We hadden eerst de huurauto ingeleverd bij het vliegveld en Doris is ons daar op komen halen. We zijn door de stad gelopen en Doris heeft allerlei bezienswaardigheden van de stad laten zien. Toen we hier bijna 6 weken geleden aankwamen , zaten we in een ander gedeelte van de stad en hadden we nog niet zoveel van de stad gezien. Leuk om dus nu de,stad te gaan zien. We zijn daarna naar de Adelaide Zoo geweest. Ze hebben daar ook twee panda's en natuurlijk allerlei andere dieren zoals kangoeroes, krokodillen enz. De dierentuin sloot wel vroeg, om half 5, maar we hadden net genoeg tijd om alles te zien. In de avond zijn we naar het huis van Doris gegaan om daar te eten. Haar dochter kwam ook eten met haar man en kinderen, dus leuk om die ook te zien.
Vandaag hadden we eigenlijk een trip naar Kangeroo Island geboekt, maar helaas pindakaas. We hadden ons verslapen en de wekker is ook niet afgegaan. Nog geprobeerd om iets te regelen, maar dat lukte niet meer. We gaan kijken of we nog ergens met de trein heen kunnen of gaan naar het strand of de stad verder bekijken.

• 30 Augustus 2014 - 11:42

Martina:

Hoi luitjes,

Leuk dat jullie met "prive-gids" Doris op stap konden, er zal best wel heel wat te zien zijn in zo'n grote stad.
    Na zes weken t rondje rond gemaakt. Lijkt t langer geleden, nu jullie zoveel gezien hebben?
    Alvast een goede terugreis. En tot gauw tot ziens.
    GLK Martina