Aangekomen in Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu Aangekomen in Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Adelaide

Door: Fam.teunissen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

24 Juli 2014 | Australië, Adelaide

We zijn gisteren aangekomen in Adelaide. Eerst een tussenstop in Dubai. Na twee uur weer verder naar de eindbestemming.
Gisteravond zijn we aangekomen in de regen. Jawel, dat doet het hier dus en het was ook heel koud. We hadden een auto gehuurd en we moesten wel heel erg wennen aan het links rijden. Vooral in het donker, in de regen en als je moe bent. Dat is allemaal gelukt en we zijn lekker daarna gaan slapen. Het is hier 7,5 uur later, dus alles is net ff wat anders. Vandaag hebben we een rustdag. Even bijkomen, boodschappen doen voor morgen en een parkeerplaats zoeken. Vandaag gaan we bijtijds slapen, want morgen gaan we veoeg op pad naar Coober Pedy.
Liefs van ons

• 24 Juli 2014 - 16:26

Martina Dongelmans:

Hoi Luitjes,

Mooi dat jullie goed aangekomen zijn. Was de reis indrukwekkend, zolang in t vliegtuig?

Stuur wat kou hierheen, dan stuur ik wat van deze hitte naar jullie.

Ja zal wel gek zijn links rijden.

Goede reis morgen.... of vandaag, effe wennen aan tijdsverschil. ;-)

GLK Martina

• 24 Juli 2014 - 21:10

Richard:

wij zijn erg blij dat jullie heel zijn aangekomen en nog maals een hele fijne vakantie toe gewenst van ons

• 24 Juli 2014 - 21:59

Marian:

Hoi, ik heb jullie eerste verslag gelezen, koud, dat was wel heel vreemd, daarvoor ga je niet naar de andere kant van de wereld, realiseren jullie je dat je nu ergens onder ons hangt! Ha ha, ik zou je maar goed vasthouden en pas op voor kleine kangaroetjes, want anders worden grote kangeroetjes heel boos.

• 24 Juli 2014 - 22:28

Gonny:

Hoi Marian,
    Leuk om van je te horen tijdens je vakantie. Ik hoop voor jullie dat het weer beter wordt.
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie met veel bijzondere ervaringen.

• 24 Juli 2014 - 23:22

Herman En Joyce:

Hoi lieverds,

We zijn blij van jullie te horen! Hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad en dat nu jullie een plezierige en interessante reis staat te wachten. Wij zijn in de verzengende hitte Peg en Joost aan het helpen in hun nieuwe huis, ze gaan volgend weekend over.

Heel veel liefs van ons xxx

• 25 Juli 2014 - 16:48

Marieke:

Wat fijn dat jullie goed zjin aangekomen!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Heel veel plezier!

Liefs Marieke

• 26 Juli 2014 - 22:43

Thara :

Jullie zijn nu al een paar dagen verder. Hoe is het tot nu toe? Al een beetje gewend aan het tijdsverschil? Veel indrukken gehad natuurlijk. Vinden de jongens het gaaf? Heel veel plezier en we horen graag alle verhalen van jullie! Dikke knuffel van ons