cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu

cairns

Door: fam.teunissen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

01 Augustus 2014 | Australië, Cairns

we zitten nu in Cairns en zijn gisteren de stad ingegaan. Je hebt daar aan zee een ondiep zwembad waar iedereen zwemt. Niemand doet dit in de zee. Justin en Xander hebben daar ook gezwommen. We zijn daarna de stad gaan rondkijken. Er zijn heel veel autozaken en een grote drogisterij met alle vitaminen, die je maar kan bedenken. Je zou toch zeggen, dat je hier genoeg vitaminen krijgt van zon, eten enz???
Vandaag hebben we een auto gehuurd en gaan we een stukje regenwoud bekijken. Eerst met de bus naar de stad en dan verder. We zitten hier in een huisje met heel veel papegaaien in de omgeving. Je hoort ze 's-morgens vroeg al.

• 01 Augustus 2014 - 10:18

Martina Dongelmans:

Hoi Luitjes,

Dat niet zwemmen in zee, is dat vanwege de haaien of sterke stroming of beschermd rif gebied?
    Ook in de Australische winter lekker temperatuur?

Apart dat van die vitaminen, zijn de aussies zo bang om ziek te worden?

En hoe was t Regenwoud? Minder broeierig dan in de zomer?

Dus jullie worden niet door een haan gewekt maar door de papagaaien! staan wel een beetje op een normale tijd op? ;-))

Heb t goed.

GLK Martina