Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu

Brisbane

Door: Fam.teunissen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

14 Augustus 2014 | Australië, Brisbane

We zijn een tijdje uit de lucht geweest, ook omdat de site in onderhoud was.
Momenteel zijn we in Brisbane aan het rondlopen. We hebben een nacht op Fraser Island geslapen aan het strand. Er zijn daar veel dingo's dus je moest wel al je eten en je afval in de auto laten. We hadden een 4WD auto gehuurd en dat was wel nodig op dit eiland. Wel een hele mooie ervaring. Daarna hebben we in Brisbane in een hostel geslapen. We hebben daarna 4 nachten bij Luc en Anja geslapen. Dat was heel leuk om te zien hoe zij woonden. We zijn met hun naar een dierentuin geweest met koalabeertjes en kangoeroes enz. Je kon daar tussen de kangoeroes doorlopen en je kon ze ook aaien. Was wel wat leuker dan de dode die we soms langs de weg zagen. Soms zie je kangoeroes of wallaby's ook op sportvelden van scholen rondhuppelen. De dag erna zijn we naar een eiland langs de kust gegaan en je had daar hele mooie rotspartijen. Je kon daar ook walvissen spotten. Xander, Justin en Peet hebben wel af en toe een waterspuit van een walvis gezien, maar ik nog niet. Misschien ga ik er nog 1 zien. We nemen straks om 3 uur eerst de bus en daarna de trein naar Sydney. We hebben de rugzakken in een kluis op het station gebracht, zodat we makkelijker rond kunnen lopen in de stad. In Sydney zijn we dan 4 dagen.

• 14 Augustus 2014 - 07:51

Tineke Ratsma:

Klinkt geweldig allemaal, leuk ook dat jullie bij Anja en Luc geweest ziijn.

groetjes, Tineke

• 14 Augustus 2014 - 10:25

Herman En Joyce:

Hé lieverds,

Weer zo'n droom, die uitkomt hè! Walvissen zien, geweldig! Knuffels voor allemaal

• 15 Augustus 2014 - 08:56

Martina:

Hoi avonturiers,

Leuk te lezen wat jullie allemaal beleven.

Heb t goed en geniet.

GLK Martina

• 15 Augustus 2014 - 14:29

Rene En Marian:

hoi,allen
    leuk om jullie reis zo te volgen,het is net of we erbij zijn.
    jullie hebben al een hoop mooie avontuurlijke dingen meegemaakt.wij wensen jullie mooi weer ,geniet ervan,en dan weer veilig thuis!
    h.gr en kusjes doei