Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Fam.teunissen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

16 Augustus 2014 | Australië, Sydney

Momenteel zitten we in Sydney. Niet in het hostel waar we zouden zitten, want dat was heel vies inclusief dode kakkerlakken onder het bed, een vieze douche en spullen van de vorige bewoner. Die was ws. Snel de kamer uitgevlucht. We moesten op zoek naar een ander hostel en zitten nu in hostel railway Station. We hebben hier een treinwagon als kamer en zitten ook naast het centraal station. Toch hebben we geen last van de treinen. In het hostel worden mededelingen ook omgeroepen net alsof je echt op het stion doen. Gelukkig doen ze dit niet in de nacht, maar overdag. We hebben het Opera House gezien en zijn de Harbour Bridge heen en weer gelopen. je kon daar een toren in en bovenop had je een schitterend uitzicht over de stad. Je kon ook over de brug via een ijzerwerk lopen. Je zat dan vast met een zekering. Dat was wel erg hoog en hebben we niet gedaan. Vanavond gaan we met de trein naar het stdion om de rugbywedstrijd Wallabies tegen All Blacks te zien. Ik ben heel erg benieuwd. Het heeft in Sydney geregend, maar dat was wel te verwachten. Het is winter en hoe lager je gaat, hoe kouder het wordt. Maandag gaan we naar de blue mountains en daar schijnt sneeuw te liggen.

• 16 Augustus 2014 - 09:40

Martina:

Hoi Rugby-fans,

Voor wie zijn jullie? All Blacks....... in Australie?! ;-))

Wat gaaf slapen in een omgebouwde (neem ik aan) treinwagon, incl. omroepinstallatie.
    Als ze nou maar niet jullie wagon ergens aan koppelen. Wordt je straks wakker aan de andere kant van Australie!

Hoe verzinnen ze t? Over t ijzerwerk van een brug klimmen! Brrr. Lijkt me dat over het wegdek van de de brug lopen al hoog genoeg was. Ben benieuwd naar de foto's!

GLK Martina

• 18 Augustus 2014 - 08:58

Martina:

Hoi Xander,

Van Harte Gefeliciteerd met je Verjaardag!

GLK Martina