Blue mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu Blue mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fam. Teunissen - WaarBenJij.nu

Blue mountains

Door: Fam.Teunissen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

18 Augustus 2014 | Australië, Sydney

Gisteren zijn we naar Bondi Beach geweest. Dat is een strand waar ook een televisieserie over wordt gemaakt. Het was leuk om te zien. Het was eerst lekker zonnig, maar later ging het toch aardig betrekken. Daarna zijn we in de avond door de haven gaan varen met een rondvaartboot. Eergisteren hebben we de rugbywedstrijd gezien van de Wallabies (australie) tegen de All Blacks (nieuw zeeland). De regen kwam voor de wedstrijd met bakken uit de lucht zetten, maar gelukkig zaten wij overdekt en hadden we daar geen last van. Het blijft de komende dagen regenachtig, want ook vandaag gingen we in de stromende regen naar de Blue Mountains. Het was wel schitterend om het regenwoud te zien. Met recht het regenwoud vandaag. We zijn met een tram naar beneden gegaan (51 graden omlaag), wat erg steil was, maar wel mooi. We zijn door het regenwoud heengelopen en zijn daarna met een cableway weer naar boven gegaan. Het was echt mooi en je zag echt een blauwe gloed over het bos heenhangen. Vandaar dus de blue mountains. Op de terugweg zijn we in Sydney weer met een rondvaartboot door de haven naar ons hostel teruggegaan. Er valt de laatste dagen veel regen, maar morgen gaan we met de trein naar Canberra, dus ik ben benieuwd hoe het weer daar is.

• 18 Augustus 2014 - 19:56

Storm:

Hallo allemaal

Hoe was de verjaardag van xander?
    Wel mooi het regenwoud en niet getreurd hier regenthet ook!
    Het lijkt wel herfst 15 graden is het hier.

x

ons

• 19 Augustus 2014 - 08:25

Els:

Wij volgen jullie ook hier op Bornholm ,spannend allemaal ,om nooit te vergeten
    Xander nog gefeliciteerd met je verjaardag
    Heel veel liefs en groetjes
    Jan en Els

• 20 Augustus 2014 - 21:53

Marian Pil:

Xander nog gefeliciteerd met je verjaardag! Nou vier je hem wel heeel ver weg.

Hier regent het ook, sterker nog het is koud, arme vakantiegangers in Nederland kleumen wat af. 19 augustus was de koudste augustusdag in Nederland sinds 1924. Brrrrrr.

Groetjes vanuit het kleumnederlandje, maar morgen wordt het vast wel weer beter.